Mainostoimisto Hurraa luottaa uuteen tapaan puhutella

Raisiolaisen mainostoimisto Hurraan mukaan mainosalan markkinoilla on pientä sekavuutta siitä, mikä media toimii.

– Moni on kyllästynyt perinteiseen printtiin ja vaihtoehtoja haetaan netistä ja erilaisista digitaalisista vaihtoehdoista. Asiakkaiden on vaikea itse valita oikeanlaista kokonaisuutta, mutta hyvä mainostoimisto pystyy kyllä auttamaan heitä siinä. Mediakakun jakautumisesta ei voi vetää yhtä suurta linjaa, vaan se on tapauskohtaista, Art Director Reija Heinonen sanoo.

Heinonen kertoo mainonnan hakevan pontta huumorista.

– Huumori on tämän päivän sana. Olipa mainostettava tuote tai palvelu millainen tahansa, sanoma menee pääsääntöisesti paremmin perille hauskaan muotoon puettuna.

Mainostoimisto Hurraan asiakkaat ovat kiinnostuneita erilaisista uusista tavoista puhutella kohderyhmää.

– Kaikki massasta poikkeavat ja aihetta uudella tavalla lähestyvät, tarkalle kohderyhmälle valitut keinot kiinnostavat. Enää perinteinen lehti-ilmoitus ei toimi samalla tavalla kuin ennen, Heinonen toteaa.


Julkaistu 11/2006        
Jappis Oy

Jappis Oy

Mainostoimistoja

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

FresCo Ravintolat Oy - Aitiopaikka

Valtion virastotalo, Itsenäisyydenaukio 2, Turku

www.frescoravintolat.fi

A 200-250, KP 2-50, R 300, S, terassi Aurajoelle, Maaherran edustustila 50 hengelle Aurajoki-näköaloin. Kokouspalvelu: videoneuvottelulaitteet 10, 20 ja 200 henkilölle, langaton verkko, äänentoistolaitteet, AV-laitteet, hää- ja juhlapalvelut, catering, näyttelytila aulassa, lounas arkisin klo 10:45-13:30. Tule paikan päälle tutustumaan. Lue verkkosivuiltamme lisää toiminnastamme ja tutustu myös Raumalla sijaitseviin toimipaikkoihimme, www.frescoravintolat.fi.

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa