Mainostoimisto Hurraa luottaa uuteen tapaan puhutella
Raisiolaisen mainostoimisto Hurraan mukaan mainosalan markkinoilla on pientä sekavuutta siitä, mikä media toimii.
– Moni on kyllästynyt perinteiseen printtiin ja vaihtoehtoja haetaan netistä ja erilaisista digitaalisista vaihtoehdoista. Asiakkaiden on vaikea itse valita oikeanlaista kokonaisuutta, mutta hyvä mainostoimisto pystyy kyllä auttamaan heitä siinä. Mediakakun jakautumisesta ei voi vetää yhtä suurta linjaa, vaan se on tapauskohtaista, Art Director Reija Heinonen sanoo.
Heinonen kertoo mainonnan hakevan pontta huumorista.
– Huumori on tämän päivän sana. Olipa mainostettava tuote tai palvelu millainen tahansa, sanoma menee pääsääntöisesti paremmin perille hauskaan muotoon puettuna.
Mainostoimisto Hurraan asiakkaat ovat kiinnostuneita erilaisista uusista tavoista puhutella kohderyhmää.
– Kaikki massasta poikkeavat ja aihetta uudella tavalla lähestyvät, tarkalle kohderyhmälle valitut keinot kiinnostavat. Enää perinteinen lehti-ilmoitus ei toimi samalla tavalla kuin ennen, Heinonen toteaa.