Uusi konttori avaa Kaarinassa syyskuussa
- Puuttuva lenkki täydentyy. Iso keskus ja oikea hetki, toimitusjohtaja Jussi Hakala perustelee Liedon Säästöpankin Kaarinaan perustettavaa konttoria. Kaarinassa on ennestään runsaat 2500 pankin asiakasta. – Eli yli kymmenen prosentin peitto, Hakala jatkaa.
Konttorissa Kaarina Centerissä K-Supermarketin yhteydessä tulee asiakkaita palvelemaan 3 palveluneuvojaa. Päivittäisasioita voi tulla hoitamaan ex tempore, mutta ajanvaraus on paikallaan tarkempaa neuvottelua toivottaessa.
Keskustaa kehittämään
Hakala selvittää Liedon Säästöpankin olevan yleispankki, ja konttorin toimivan kohtauspaikkana. – Olemme mukana asiakkaan koko elinkaaressa ja kaikissa rahoitustilanteissa, olipa kyse yksityis- tai yritysasiakkaasta. Olemme myös halukkaita myötävaikuttamaan keskustan kehittämissuunnitelmiin, johtaja linjaa. Maakunnan kehittämiseen tähtää myös seikka, että palkansaajan pankkina tunnettu Liedon Säästöpankki havittelee asiakkaikseen pk-yrittäjiä.
Palvelua hehkuttavat kaikki yritykset, mutta Hakala esittelee Taloustutkimus Oy:n kartoittamaa asiakkaiden kokonaismielikuvaa, jossa kouluarvosana huitelee yli 9. Hivelevän arvioinnin saanutta palveluasennetta on vaikea kopioida. – Se nousee yrityskulttuurista ollen arvo liiketoiminnassa. Toki meiltä löytyvät myös modernit palvelut ja kilpailukykyiset hinnat, mies ehättää kertomaan. Tavoite on, että asiakkaalle vastaa puhelimeen tuttu ihminen.
Hakala uskoo asiakasmäärän tuplaantuvan muutamassa vuodessa. – Keskustan kehittämisessä olemme mukana liiketoiminnan puolesta, mutta mahdollisesti myös investoijana, mies lisää.
![]() |
Liedon Säästöpankin toimitusjohtaja Jussi Hakala otti Kaarinassa jo asiakaspalautetta vastaan Veikko Kokolta. |
a-ss.