Valtakunnallinen markkinointikampanja vahvistaa Turun seudun ostosmatkailua

Turun seudulle houkuteltiin uutta ostosmatkailua heinä-elokuussa toteutetulla yhteismarkkinointikampanjalla. Satakunnan, Pirkanmaan ja Pohjanmaan tiedotusvälineissä mainostettiin näkyvästi Myllyä, Ikean aluetta, Länsikeskusta ja Maskun kauppakeskusta. Markkinointi-idean isä oli Raision kaupunginjohtaja Kari Karjalainen.

– Tavoite on saada ostosmatkailijoita 1,5-2 tunnin ajomatkan päästä. Esimerkiksi pohjoiseen lähdettäessä seuraava Ikea tulee nyt vasta Haaparannassa, joten tavoite on realistinen, Karjalainen sanoo. Vetovoimaisten kaupan palveluiden toivotaan piristävän myös alueen muuta elinkeinoelämää, lähinnä matkailullisesti. Markkinointikampanja tullaan toistamaan jatkossa neljä kertaa vuodessa.

Kauppakeskusten ja Raision kaupungin lisäksi hankkeessa ovat mukana Turun Seudun Kehittämiskeskus, Turku Touring, Muumimaailma sekä muita matkailutoimijoita ja alueella toimivia kiinteistöomistajia.

Pirkko Varjo

Julkaistu 11/2008        
J&T Pajunen

J&T Pajunen

Kuljetusliikenne, Kuljetuspalveluja

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

Ravintola Prego

Uimahallintie 2, Kaarina

www.ravintolaprego.fi

KP 60 + 25, R 80, myös kokous-ja catering -palvelut.

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa