Valtakunnallinen markkinointikampanja vahvistaa Turun seudun ostosmatkailua

Turun seudulle houkuteltiin uutta ostosmatkailua heinä-elokuussa toteutetulla yhteismarkkinointikampanjalla. Satakunnan, Pirkanmaan ja Pohjanmaan tiedotusvälineissä mainostettiin näkyvästi Myllyä, Ikean aluetta, Länsikeskusta ja Maskun kauppakeskusta. Markkinointi-idean isä oli Raision kaupunginjohtaja Kari Karjalainen.

– Tavoite on saada ostosmatkailijoita 1,5-2 tunnin ajomatkan päästä. Esimerkiksi pohjoiseen lähdettäessä seuraava Ikea tulee nyt vasta Haaparannassa, joten tavoite on realistinen, Karjalainen sanoo. Vetovoimaisten kaupan palveluiden toivotaan piristävän myös alueen muuta elinkeinoelämää, lähinnä matkailullisesti. Markkinointikampanja tullaan toistamaan jatkossa neljä kertaa vuodessa.

Kauppakeskusten ja Raision kaupungin lisäksi hankkeessa ovat mukana Turun Seudun Kehittämiskeskus, Turku Touring, Muumimaailma sekä muita matkailutoimijoita ja alueella toimivia kiinteistöomistajia.

Pirkko Varjo

Julkaistu 11/2008        
Painotalo Painola, T. Nieminen Oy

Painotalo Painola, T. Nieminen Oy

Graafinen suunnittelu, Kirjansitomoja, Kirjapaino, Painotaloja, Pakkauspalvelu, Pakkaussuunnittelua, Suunnittelu, Suunnittelutoimistoja

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

Viking Line

PL 265, Turku

www.vikingline.fi

Amorella klo 08:45. Kokoustiloja 12 (10-180 hlöä), Auditorio 180 hlöä. Kokoustilojen kapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Monitoimitila Panoraama messu- ja näyttelykäyttöön (max 200, istumapaikat 140) Useita ravintoloita, saunaosasto. Viking Grace klo 20:55. Kokoustiloja 11 (6-230 hlöä) Auditorio 230. Kokousosaston kokonaiskapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Kuvaa ja ääntä on mahdollista välittää useaan kokoushuoneeseen ja Club Vogueen samanaikaisesti. Useita ravintoloita, Spa osasto. Ryhmille omaa erikoisohjelmaa – kysy lisätietoja.

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa