Kassakuitista uusi mainosalusta

K-Citymarketien kassakuittien kääntöpuolelta löytyy nykyään mainoksia. Ne ovat ulkopuolisten yritysten tarjoamia etuja asiakkaille.

Mainosidean Australiasta Suomeen tuonut Petri Karvinen FingerprintMediasta sanoo tarkasti kohdennettavan ja ekologisen mainostustavan kattavan levikiltään Turun alueen. Eiväthän kaikki asioi Citymarketeissa?

- Talousmaantieteellisestä näkökulmasta tarkasteltuna mainokset leviävät Turun alueelle. Etuja ovat korkea volyymi ja hyvin edullinen kontaktihinta. Citymarketeissa asioi kuukausittain noin 600 000 henkilöä, Karvinen kertoo.

Irlannissa mainostavalla on suuri huomioarvo, ja mainoksia on löytynyt kassakuittien kääntöpuolelta jo kymmenisen vuotta. Sittarin kuittien mainokset vaihtuvat kuukausittain.

Tavan ympäristövaikutuksia Karvinen kuvaa minimaalisiksi.

- Lisäksi syyskuusta alkaen hyväntekeväisyysjärjestöt saavat yksi kerrallaan ilmaisen paikan kuiteissa kuukaudeksi, Karvinen toteaa.

Pidemmällä tähtäimellä Karvinen uskoo etuja sisältävien kuittien sitouttavan asiakkaita kaupparyhmään. –a-ss.


Julkaistu 06/2009        
Trans Aarnio Oy

Trans Aarnio Oy

Autokuljetuksia, Kuljetusliikkeitä, Maanrakennusala, Paalutustöitä, Rakentaminen

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

Turun Messukeskus

Messukentänkatu 9-13, Turku

www.turunmessukeskus.fi

KP 20-3000, R, A 200-700

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa