Kassakuitista uusi mainosalusta

K-Citymarketien kassakuittien kääntöpuolelta löytyy nykyään mainoksia. Ne ovat ulkopuolisten yritysten tarjoamia etuja asiakkaille.

Mainosidean Australiasta Suomeen tuonut Petri Karvinen FingerprintMediasta sanoo tarkasti kohdennettavan ja ekologisen mainostustavan kattavan levikiltään Turun alueen. Eiväthän kaikki asioi Citymarketeissa?

- Talousmaantieteellisestä näkökulmasta tarkasteltuna mainokset leviävät Turun alueelle. Etuja ovat korkea volyymi ja hyvin edullinen kontaktihinta. Citymarketeissa asioi kuukausittain noin 600 000 henkilöä, Karvinen kertoo.

Irlannissa mainostavalla on suuri huomioarvo, ja mainoksia on löytynyt kassakuittien kääntöpuolelta jo kymmenisen vuotta. Sittarin kuittien mainokset vaihtuvat kuukausittain.

Tavan ympäristövaikutuksia Karvinen kuvaa minimaalisiksi.

- Lisäksi syyskuusta alkaen hyväntekeväisyysjärjestöt saavat yksi kerrallaan ilmaisen paikan kuiteissa kuukaudeksi, Karvinen toteaa.

Pidemmällä tähtäimellä Karvinen uskoo etuja sisältävien kuittien sitouttavan asiakkaita kaupparyhmään. –a-ss.


Julkaistu 06/2009        
Turun Timanttisahaus Oy

Turun Timanttisahaus Oy

Timanttiporaus, Timanttisahaus

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

Viking Line

PL 265, Turku

www.vikingline.fi

Amorella klo 08:45. Kokoustiloja 12 (10-180 hlöä), Auditorio 180 hlöä. Kokoustilojen kapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Monitoimitila Panoraama messu- ja näyttelykäyttöön (max 200, istumapaikat 140) Useita ravintoloita, saunaosasto. Viking Grace klo 20:55. Kokoustiloja 11 (6-230 hlöä) Auditorio 230. Kokousosaston kokonaiskapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Kuvaa ja ääntä on mahdollista välittää useaan kokoushuoneeseen ja Club Vogueen samanaikaisesti. Useita ravintoloita, Spa osasto. Ryhmille omaa erikoisohjelmaa – kysy lisätietoja.

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa