Avainlippu on tunnettu alkuperämerkki

Suomalaisen Työn Liiton mukaan taantuma on herättänyt yritykset korostamaan kotimaisuutta, ja uusia Avainliputtajia on ennätysmäärä.

Liitto on saanut alkuvuonna 146 uutta jäsentä. Liiton toimitusjohtaja Lars Collinin mukaan yli 90 prosenttia suomalaisista tunnistaa Avainlipun, joten se on luonteva valinta yrityksille, jotka haluavat viestiä työllistävänsä Suomessa.

Suomalaisen Työn Liiton laskelman mukaan kulutus elvyttää taloutta työllisyyden näkökulmasta enemmän kuin vienti. Yksittäisen kuluttajan vaikutusmahdollisuuksia taantuman taltuttamiseen on vähätelty.

- Jos jokainen meistä käyttäisi vain euron enemmän suomalaisiin tuotteisiin ja palveluihin kuukaudessa, luotaisiin sillä tuhat uutta työpaikkaa vuodeksi, Collin sanoo.


Julkaistu 06/2009        
Rockfun Promotions & Agency Oy

Rockfun Promotions & Agency Oy

Juontajapalvelut, Konsultointipalveluja, Mainosspiikkaus, Mediatoimistoja, Ohjelmatoimistoja, Promootiopalvelut, Viestintätoimistoja, Äänimainontaa

Viikon luetuimmat uutiset

Kokouspalvelut

Viking Line

PL 265, Turku

www.vikingline.fi

Amorella klo 08:45. Kokoustiloja 12 (10-180 hlöä), Auditorio 180 hlöä. Kokoustilojen kapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Monitoimitila Panoraama messu- ja näyttelykäyttöön (max 200, istumapaikat 140) Useita ravintoloita, saunaosasto. Viking Grace klo 20:55. Kokoustiloja 11 (6-230 hlöä) Auditorio 230. Kokousosaston kokonaiskapasiteetti yht. n. 400 hlöä. Kuvaa ja ääntä on mahdollista välittää useaan kokoushuoneeseen ja Club Vogueen samanaikaisesti. Useita ravintoloita, Spa osasto. Ryhmille omaa erikoisohjelmaa – kysy lisätietoja.

Lue uusin näköislehtemme

06-07/2021



Varsinais-Suomen Yrittäjä-lehti
to 17.06.2021


Seuraa meitä somessa