Palveluasenne toi tunnustusta Naantalin Kylpylälle
Myynnin ja johtamisen konsultointi- ja valmennusyritys Mercuri International valitsi Naantalin Kylpylän vuoden 2006 kokoushotelliksi. Valinta tehtiin nyt 20. kerran.
Naantalin Kylpylässä käy vuosittain noin 300 000 asiakasta. Heistä noin 40 % osallistuu erilaisiin kokouksiin ja koulutustilaisuuksiin. Vuoden kokoushotellin valinnassa kiitettiin erityisesti hotellin ammattitaitoista kokouspalvelua ja monipuolista miljöötä, joka antaa hyvät mahdollisuudet elävöittää ja tehostaa tilaisuuksia.
- Toivomme, että kaikki kokousasiakkaamme käyttävät näitä mahdollisuuksia. Hotellin omien kylpylä-, hoito- ja ravintolapalveluiden lisäksi järjestämme vaikkapa "formula-autojen" rakentamista ja niillä kisaamista, allaspartyja tai erilaisia teemajuhlia. Emme halua, että kokousasiakkaamme lähtiessään harmittelevat sitä, ettei aikataulu sallinut yhtään tutustua kylpylän palveluihin. Rentoutumiseen ja leppoisaan yhdessäoloon varattu aika maksaa kyllä itsensä takaisin, myyntiryhmäpäällikkö Riikka Suurkaulio kertoo.
Naantalin Kylpylä valittiin parhaaksi kokouspaikaksi liki kolmenkymmenen kokous- ja kongressihotellin joukosta.
![]() |
Myyntiryhmäpäällikkö Riikka Suurkaulio iloitsee Naantalin Kylpylän valinnasta vuoden parhaaksi kokoushotelliksi. |
-pv.